HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2017.04.28. 17:00 K+F

Elsősorban...

Címkék: mindennapok példakép alapítvány találkozás elfogadás fogyatékosság teljes élet fogadj el fogyatékos ember a világ színes KézenFogva Alapítvány hallássérült ember

Folytatjuk sorozatunkat, amelyben bemutatunk nektek öt nagyszerű embert. Velük együtt dolgozunk, ismerőseink, barátaink és szeretnénk, ha ti is megismernétek őket.

 

Elsősorban kutatótanár

Gyermekkori álmomat sikerült megvalósítanom azzal, hogy tanár lettem. Az életem folyton a változásról szól…

Farkas Norbert vagyok.

Az Oktatási Hivatal Köznevelési Információs Rendszer osztályán ügyviteli munkatársaként dolgozom. Okleveles neveléstudomány mesterszakos bölcsész vagyok intézményfejlesztés szakirányon végeztem, okleveles pedagógiatanár, ezen kívül számviteli szakügyintéző végzettségem is van, hitel-, ingatlan- és szobaközvetítéssel is foglalkozom.

Férj vagyok, a Margitsziget FC csapat tagja.

Szabadidőmben szívesen focizok, könyvtárba és kirándulni járok, országjárásokon a kéktúra útvonalait kedvelem a legjobban (összesen 1160km).

Egyéb tevékenységeim, szerepeim, amelyekre büszke vagyok:

  • Neveléskutató (Durkó Mátyás Emlékkonferencia - Felsőoktatás kutatása szekció),
  • Tapasztalati szakértő (Felsőoktatás fogyatékosügyi koordinátorai számára – FSZK),
  • Önkéntes kísérőtanár az Erzsébet Tábor programban,
  • Csoportfejlesztő önkéntes (Hallássérült hallgatók a felsőoktatásban) - Érzékenyítő Program,
  • Exchange Ability nagykövet (angol nyelvű konferencia előadó),
  • óvodapedagógus önkéntes (Európai Önkéntes Szolgálat, European Voluntary Service – EVS),

III. helyezett voltam mell- és hátúszás kategóriában (Eötvös Loránd Tudományegyetem képviseletében) a Sérült Hallgatók Nemzetközi Úszóversenyén 2012-ben.

Hallássérült vagyok, mély hangoknál nagyothalló, magas hangoknál siket.

dsc03559_norbi.jpg

 

Azzal tudsz nekem segíteni, ha felém fordulva beszélsz és szívesen megismétled a releváns információkat, ha nem értem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr1012456389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása