HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2017.05.19. 10:00 K+F

Elsősorban...

Címkék: mindennapok példakép kerekesszék alapítvány elfogadás teljes élet fogadj el fogyatékos ember mozgássérült ember KézenFogva Alapítvány

Folytatjuk sorozatunkat, amelyben bemutatunk nektek öt nagyszerű embert. Velük együtt dolgozunk, ismerőseink, barátaink és szeretnénk, ha ti is megismernétek őket.

 

 

Elsősorban diák

 

Sziasztok! A nevem Ujpál Dalma, a családomnak és barátaimnak csak Dindi.

Hamarosan nyolc éves leszek, és iskolába járok. Mégpedig szuper iskolába, a Mozgásjavító Általános Iskola 2/b osztályába. Tanulmányaimat már hat évesen elkezdtem, óvodám ajánlására. Azóta is kitűnő tanuló vagyok, nagyon jól teljesítek, családom nagy örömére.

Csodás családban élek, édesapámmal, édesanyámmal és a kutyusainkkal. Imádom őket. Sok időt töltünk együtt, érdekes programokra járunk, és rengeteget játszunk. Természetesen a barátaimat is nagyon szeretem, az osztálytársaimat is, mert olyan sok vicces dolgot tudunk kitalálni. Szeretek gyerek lenni! Szeretem az életem!

2016-ban megismerkedtem a boccia parasporttal, és azóta nagyon megszerettem. Azt mondják, hogy nagyon tehetséges vagyok benne, és nemrég junior korosztályban 3. helyezettek lettünk a Mozgásjavító Kupán.

Nagyon büszke vagyok rá, hogy 2017-től a KézenFogva Alapítvány munkáját segítem DJ Dominique-al, mert olyan jó, amikor sérült embereknek segíthetünk….

Szeretnék sok embernek segíteni, és nagyon sok állatnak is. Ha nagy leszek, kisállat hotelt fogok vezetni, ahová befogadok majd minden kóbor kis árvát.

Én mozgássérült vagyok és elektromos kerekesszékkel közlekedem, mert nem tudok járni.

img_7071_1600x.JPG

 

Abban tudsz nekem segíteni, ha nem úgy tekintesz rám, mint egy csodabogárra, hanem mosolyogsz, és ha kicsit odafigyelsz rám, mert én szemmagasság alatt tudok csak haladni, és kedvesen egy picit továbblépsz, ha éppen nem tudok elmenni melletted.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr9312501157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása