HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2013.05.24. 11:00 K+F

22 év

Jesszusom… mi minden történt ezalatt! Gyökerestül fordítottad fel az életünket.
22 évvel ezelőtt, május 18-án éjjel már nagyon-nagyon készülődtél erre a világra… és mi alig vártuk, hogy találkozhassunk Veled! Eltelt 22 év, és én most számot vetek a Te huszonkettőddel és az én huszonkettőmmel.
22 évesen már férjnél voltam…. Vajon Te lehetsz/leszel valaha???
22 évesen már dolgoztam… Vajon Neked lesz lehetőséged valaha???
22 évesen azt gondoltam enyém a világ…. Vajon Te mit gondolsz erről a világról, amely sokszor érezteti Veled, hogy nem a tied?!
22 évesen a szüleimnek már nem volt beleszólásuk az életembe…. Vajon a Tiedbe miért szól(hat) bele bárki?
22 évesen volt férjem, állásom, pénzem, önállóságom…..és már voltál nekem Te is…. 
De vajon volt-e annyi barátom, mint Neked? Szerettek-e annyian, mint Téged? Öleltem-e annyiszor, mint Te? Csaltam-e mosolyt annyi ember arcára, mint Te? Hoztam-e annyi örömöt mások életébe, mint Te?
Kaptál egy plusz kromoszómát, és mi kaptunk egy KINCSET általad! Elkezdődött az életünkben valami/valaki Ú! 1991.05.19-én. Köszönöm! Isten éltessen Drága Csillagom!

IMG_0082_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr215315861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása