HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2012.07.11. 13:36 KezenFogva

Szól a RÁDIÓ!

„Rehab a tortán? Jaj de ismerős! Eszembe jutott, a Bumerángban mesélt róla egy lány, aki vendég volt a műsorban!”- mesélte egy taxisofőr egy éjjel, amikor Petrát az egyik műsorvezető társamat vitte haza éppen a Tilos Maratonról.

Én a Bumerángban? Olyan hihetetlen volt számomra. Egy régi álmom vált valóra, hiszen már nagyon régóta a fiúkra ébredünk. Minden reggel velük kezdődik a napunk.

Nagyon vártam már azt a bizonyos reggelt. Előtte éjszaka már alig aludtam. Korábban értünk oda a stúdióba Imre és én. Tényleg meredek csigalépcsőn keresztül lehet lejutni hozzájuk. A műsor szünetében/ a hírek alatt kezet fogtunk velük, és köszöntöttek minket. Banita és Móni is kedvesek voltak velünk. Nemsokára Tilla és Ákos, a KézenFogva Alapítvány ügyvezetője is megérkeztek.

És eljött a perc!

Banita a helyünkre kísért minket. Felkászálódtam a bárszéknek is beillő székbe, és már előttünk is volt a mikrofon. A fiúk, mint számomra már régi kedves ismerősök beszélgettek velünk, és ekkor került szóba az is, hogy egy civil rádióban vezetek műsort. Hihetetlen volt számomra, hogy ezt a beszélgetést az egész országban hallják és hallgatják. Erre volt ékes bizonyíték a taxisofőr felismerése.

A beszélgetés után közös fényképezkedés következett. Majd haza indultunk.

Én csak később tudtam meg, hogy még adásban valaki felkínált számomra egy álláslehetőséget. Ez valami csoda volt nekem, megtört a jég, hiszen már több mint egy éve keresek munkát. Egy ilyen országosan hallgatott műsor kellett ehhez a felajánláshoz.

Szívből köszönöm az élményt és a lehetőséget a KézenFogva Alapítványnak. Sosem felejtem el ezt a hatalmas élményt.

DSC_0076.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr284644527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyógyír 2012.10.02. 17:44:16

Még mindig áll az állásajánlat? Volt rehab a tortán?
süti beállítások módosítása