HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2017.05.12. 17:30 K+F

Elsősorban...

Címkék: mindennapok példakép alapítvány elfogadás teljes élet fogadj el fogyatékos ember értelmi fogyatékos ember KézenFogva Alapítvány

Folytatjuk sorozatunkat, amelyben bemutatunk nektek öt nagyszerű embert. Velük együtt dolgozunk, ismerőseink, barátaink és szeretnénk, ha ti is megismernétek őket.

 

 

Elsősorban büszke vagyok a munkámra

 

Zatykó Márk vagyok, de szólítsanak nyugodtan Márkónak, mert azt szeretem. A rokonaim és barátaim is így hívnak.

1991-ben születtem, most 25 éves vagyok. A Montágh Imre Szakiskolában szövést tanultam és agyagmunkákat is. Egy áruházban dolgozom a pékségben. Sokféle munkát végzek ott, kenyeret szeletelek és csomagolok, panírmorzsát is csomagolok, és ha megsültek a zsemlék, kiflik, akkor kiviszem a vásárlótérbe egy gurulós kocsin és beöntőm a tárolóba. Már két és fél éve dolgozom itt, s megszoktam a munkába járást és a munkát is. Hétvégéimet a szüleimmel töltöm, Mamáékkal, vagy Papáékkal. Több tesóm is van, szoktunk játszani. Mivel 4 órát dolgozom naponta, így munka után még van sok időm, a Napraforgó klubba szoktam járni, ahol sokféle foglalkozásunk van. Szeretek oda járni. Hetente kétszer járok kosarazni a Hársfa Sportegyesületbe. Az is nagyon jó, csak messze van a tornaterem, ahol az edzések vannak, ezért sokat kell utaznom. Szeretem a sportokat, tévében is, néha elmegyünk Apával focimeccsre is☺ A kosárcsapattal szoktunk versenyekre is járni. Judit a szerelmem már rég óta, a klubban néha találkozunk és szoktunk menni moziba is együtt, vagy átjön hozzánk. Szeretnék majd összeköltözni Judittal, és vele élni.

A munkát a KézenFogva Alapítvány segítségével találtuk meg, de előtte is próbálkoztunk már. Voltam kertészetben is segédmunkás, meg más munkákat is kipróbáltam. Az Alapítványnál egy képzésen vettem részt, ahol több munkahelyen is dolgoztunk egy keveset. Volt egy faipari cég, ahol egy csomó ablakot én pucoltam meg, legalább harmincat! Össze is haverkodtunk a csoporttársakkal, azóta is szoktunk találkozni, szülinapi bulit tartani, meg ilyenek…"

Én egy vagány srácnak tartom magam, szeretem a stílusomat,”profi” kosaras vagyok, remélem külföldre is eljutok a csapattal valamikor. :)

marko.jpg

 

„Szeretném, ha kedvesen és szépen szólnának hozzám az emberek, ne szóljanak meg, ha lassabb vagyok náluk”.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr5612501121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása