HTML

Támogasd munkákat!

Add adód 1%-át a KézenFogva Alapítványnak! Adószám: 18050495-2-43

További adományt az alábbi számlára utalhatsz: Bankszámla szám: 11991102-02135012

Rólunk

Azoknak segítünk, akik kérni sem tudnak. A fogyatékos emberek ügye a mi ügyünk! A KézenFogva Alapítvány 1993 óta küzd azért, hogy a fogyatékos emberek is egyenlő jogú tagjai legyenek a társadalmunknak.

Kézenfogva Alapítvány a Facebook-on

Történetek fogyatékos emberekkel, emberekről és emberekért

2011.06.17. 10:47 KezenFogva

Irigység vagy lehetőség

Címkék: játék gyerek óvoda integráció fogyatékos

Emlékszem, amikor a nővérem még a Pető Intézetbe járt, én, a kisebb testvér iszonyúan irigyeltem őket a szuper játékaik miatt! Sokkal jobb volt minden, mint az én ovimban! Sokkal színesebb, sokkal vonzóbb, hívogatóbb volt minden! Annyira szívesen játszottam volna én is az ő játékaikon!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szerintem a többi ovis társamnak is tetszett volna. Vajon miért nem lehetett minket odavinni hozzájuk egy közös játékra? Azt gondolom, hogy a kicsik gond nélkül megtalálták volna a közös hangot. Volt eset, hogy ők eljöttek hozzánk, de akkor nagyon meg voltak rémülve az idegen helyen és bezárkóztak a maguk kis világába. Ellenben, ha mi mentünk volna oda, akkor a hazai pályán, biztos magabiztosabban mozogtak volna.
 
Kár, hogy a magyar óvodák és iskolák nem nyitottak az integrációra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezemfogva.blog.hu/api/trackback/id/tr322991679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása